onsdag 28 januari 2009



Vänner! Det har varit en lång tid av matlagning och fester sen senast. Därefter har jag varit upptagen av influensa, planering av flytt samt sist men inte minst, dop av mitt lilla barnbarn nummer 2 - Liv Agnes Hildur.

Men idag måste jag bara ta en paus mitt i flytten för att delge er möjligheten att prata med Sveriges Radios nya chefer Mats Svegfors och Cilla Benkö. Menys producent och programchef skickade mig följande mejl tidigare idag:

Hej Menyvänner!

I dag, onsdag, svarar Sveriges Radios nya chefer Mats Svegfors ochCilla Benkö på lyssnarfrågor i programmet Studio 1 kl 16.10.Det är många som har reagerat på beslutet att lägga ner matprogrammetMeny den 1 juli.Nu har Ni chansen att tycka till!!!Telefonslussen är öppen 12-12.45 och 15.30-16.45.Telefon 08-24 15 00.

Passa på att ringa och säga vad ni tycker!!! För att travestera Hasse & Tage: Nu ska jag säga vad jag tycker om nedläggningen av Meny. Om nedläggningen av Meny tycker jag inte!!! Mat är kultur - inte politik.

Inga kommentarer:

 

Powered by Blogger